Vilken helg...

Sitter på jobbet och är precis färdig med lunchkörningen och börjar känna mig ganska sliten efter helgens bravader på jobbet... Blir säkert bättre snart så fort jag kommer till stallet och får rensa hjärnan lite.

Det har varit körigt som vanligt men vi har det rätt bra när vi jobbar helg ändå eftersom vi är ett sånt toppengäng som arbetar tillsammans och vi trivs alla väldigt bra ihop...

Ibland funderar jag på, (framförallt efter veckan som varit), om det kanske är dags att sluta vara så hemskt spontan och bara göra precis allt det som faller mig in innan jag tänker efter... Men så går det en liten stund och så kommer jag på att livet skulle vara så otroligt mycket tråkigare då och innehålla färre skratt. Visserligen så är många av skratten inte mina egna utan mina vänners hysteriska fnittrande åt alla "hemska" situationer jag hamnar i, men... det kan jag väl ändå bjuda dom på... Det sägs ju att skratt förlänger livet och jag har inget emot att ha dom kvar lite längre ;o)

Så med andra ord... Till alla er jag terroriserar när andan faller på... Ni får allt stå ut med mina dumheter även i fortsättningen...
För det är ju faktiskt det som gör mig till den jag är ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback