Uj uj uj...

Vilken helg det har varit den här helgen... Jag har haft sjukt roligt iofs men jösses vilken helg...

Fredags...

Passade vi på att gå ut med jobbet på Bamboo för att käka lite gott och umgås med varandra och ha skoj... Det var faktiskt första gången som jag var med när vi gick ut med jobbet... Har utav diverse anledningar försökt att hålla mig ifrån dessa tillställningar då man faktiskt ska kunna arbeta tillsammans efteråt också... Och vi vet ju alla hur det kan bli om man går ut med arbetskamrater... Det tisslas och tasslas, smusslas, pussas osv...  Nu är det ju till största delen (nästan helt) bara tjejer på mitt jobb och då det visserligen gör att det pussas mindre så blir det ju så att det snackas mer skit... Vi är ju rätt bra på sånt vi tjejer, eller hur...

Ja ja kvällen var riktigt trevlig utav flera anledningar tills det som vanligt blev tjafs om en stackars arbetskamrat till mig och på något vis så hamnade jag så klart i mitten och blev den dumma stora stygga vargen *flin* Fast jag i själva verket inte gjort ett skit enligt mig själv... Men vad vet jag... Jag kanske är hemsk bara genom att finnas till eller nåt... Vi arbetade i allafall tillsammans senare nu i helgen, (jag och "stackaren" alltså), eller ja tillsammans och tillsammans men samma pass i allafall och det gick ju bra.. Och... jag höll mig i skinnet... Jag var snäll, fällde inga kommentarer, log inte... Tittade knappt åt det hållet för att inte skrämmas *ler* Och vi överlevde ju helgen båda två utan större skråmor...

Lördags...

Jahapp då var det ju bara att ta sig samman och ta sig till stallet för att klara av hästarna innan det var dags att jobba... Det gick väl sisådär att ta sig upp på höloftet med skak i benen men jag överlevde det trots allt... ;o)
Det blev ingen ridning eftersom både jag och Elena tog lite längre sovmorgon än det var tänkt från början men men så kan det bli ibland...
På jobbet var det ,trots föregående kommentar att det gick bra att jobba tillsammans i helgen, riktigt spänt i Lördags.. Jag visste inte riktigt hur jag skulle bete mig och kände samtidigt inte att jag orkade bry mig heller... 
Men det fungerar alltid att jobba på för då hinner man inte oroa sig för annat heller när det går i ett... 
Madde var en riktig klippa att jobba med och som alltid så är hon riktigt mysig att prata med... 

Söndags...

Då var tack och lov allt som vanligt igen och alla hade vi riktigt roligt ihop på jobbet.... 

Efter jobbet kom jag och Elena äntligen ut med våra hästar i skogen och ja vad ska man säga det är så underbart att bara vara ibland... Även om Marije och Ergo var lite extra dampiga tack vare blåsvädret så var det alldeles underbart och mycket välbehövligt... Jag har verkligen saknat mina och Elenas skogsturer med hästarna...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback