Seg idag...

Fortfarande seg och trött men har iofs haft migrän varje kväll de senaste fem dagarna och det sliter på mig riktigt mycket. Trodde det skulle bli bättre efter ridturen igår kväll men det blev det inte... Migränen kom som ett brev på posten igår kväll igen när jag kom hem... Men efter tablettbehandling, tigerbalsam och en varm dusch så blev det lite bättre trots allt så jag kunde somna till slut... Det tråkiga är bara att jag har efterkänningar dagen efter...

Ska egentligen jobba kväll i Vivalla ikväll men Eila har fått tandläkartid idag för att de ska titta på tänderna hon slog sönder i fredags i skolan så jag fick ta vård av barn istället. Fanns bara en akut tid på eftermiddagen och då blir det för sent för att hinna med jobbet så då fick det bli så... Får hoppas att det ser bra ut och att tänderna har överlevt smällen för annars blir det inte roligt för henne... Hon som är så rädd...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Använder du tigerbalsam mot migränen? Hur i såna fall? Jag har också stora problem med migrån och provar varje grej jag hittar för att lindra det

2008-02-12 @ 15:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback