Kväller... snart midnatt

Barnen ligger och sussar i min säng, det är så lugnande att höra deras andetag... Känns som att jag behöver det så som jag har varit de senaste dagarna.
Trots att mörker inte är bra för seretonin produktionen i kroppen så älskar jag verkligen hösten. Alla underbara färger på löven som slår om från grönt till gult, brunt, orange och klarrött. Det är verkligen en vacker årstid och man vill bara kura upp sig i en soffa, tända en massa doftljus, dricka en god kopp te och läsa en bok.

Tredje dagen med GI dieten har kommit till sin ända och jag lägger mig mätt och tillfredsställd. Jag känner inte alls något sug än så länge efter socker/kolhydrater. Jag är dessutom otroligt mycket piggare redan nu. Det kanske bara är inbillning men jag tror ändå att det beror på kosthållningen.

Inspirationen för att komma igång med det här igen kom efter att jag hittat en blogg där en tjej berättar om sitt otroliga arbete med att ta sig ner i vikt. Hon är superduktig. Gå in och läs och låna med er några av hennes fantastiska recept.
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.169098

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback