7 centimeter!!!!

Har jag minskat runt midjan på mindre än två veckor sen jag började köra GI dieten! Jag var tvungen att mäta om flera gånger för jag trodde att jag hade mätt fel men det hade jag inte :o)

Så numera så är jag 7 centimeter mindre runt midjan. Det känns riktigt bra och är faktiskt en direkt belöning för att jag verkligen har varit ståndaktig och hållt mig från allt sött och sliskigt. Ska bli spännande att se vad som försvunnit i kg på en vecka på tisdag när jag väger mig.

Idag ska jag ut och ta en tur i skogen med Marije, trevligt sällskap får vi av Elena och Ergo. Ska bli kul att äntligen komma iväg ihop för den senaste veckan har det varit så mycket att det ej har blivit av trots att vi försökt boka varje dag. Jag ska planera tiden nästa vecka bättre så att ridningen verkligen blir av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback