Rani

Ja vart ska jag börja någonstans...
Läste just ett inlägg på Ranis blogg om mig och kände att det är dags att jag också ägnar en liten stund åt min vän...

Rani är jag i ett yngre (och sötare) format... Hon är min trygghet och hon är min vän... Hon är den jag kan berätta allt för och ändå veta att hon inte tycker jag är helt snurrig utan att hon faktiskt förstår hur jag tänker och vad jag menar.. Hon är den som får mig att pusha mig själv ett steg längre (Om jag är på det humöret)... Eller så är hon den som suckar och skakar på huvudet när jag sätter den sidan till och bara vägrar som en annan femåring *S* För att hon vet att jag kommer gräma mig för att jag inte vågade i efterskott...

Sen jag träffade Rani första gången så har jag vuxit som person och som ryttare.. Jag tar inte allt på så stort allvar alltid och jag vågar leka lite mer... Inte fullt så mycket som hon skulle vilja men vi kommer nog dit med till slut ska du se vännen ;o)
Jag ser fram emot de dagarna när vi ska träffas om det så bara är för att göra ingenting...

Jag älskar dig vännen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Rani

Men snuttan!
Du är så söt så att jag vet inte vad! Blev helt tårögd när jag läste vad du skrivit. Älskar dig också gumman min, och jag är så glad att jag har dig! Puss Puss

Postat av: Hanna

Vad gullig du är Jennie! Rani är alltför bra hon, det tycker jag med :D Vad skulle vi göra utan henne?! <3

2007-05-23 @ 10:02:22
URL: http://hannalu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback