Lördag... igen

Och inte hittar jag på något särskilt som vanligt... Eller ja jo lite har jag ju gjort.. Var ju iväg och red så klart och det har jag längtat efter som f*n och idag så tuffade jag faktiskt till mig lite... Red ju ponny hihi...
Längtar tills jag flyttar hästarna så jag kan rida med sällskap efter min äldsta stumpa är inriden... Annars får jag la lunka på i skogen själv men det går ju det med...



Vill färga håret igen.. Var så länge sen, ja faktiskt flera år sen och nu känner jag att det är dags för en förnyelse igen.. Kanske är vårkänslorna som ger sig tillkänna.. vad vet jag... Ska se om jag kan hitta någon rolig färg på stan någon dag i veckan.. Måste ju ändå ut och leta efter födelsedagspresenter till M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback