Längesen nu..

Nu var det ett tag sen igen som jag bloggade.. Inte för att världen går under eller ens stannar upp bara för att jag inte skriver något men det finns saker som jag vill dela med mig av ibland. Även om det inte är en endaste som läser vad jag skriver. Egentligen så skriver jag ju för mig själv om mig själv om man nu kan säga så...

Har lagt ut en massa bilder på kennelbloggen så jag ska väl inte vara sämre här än att jag lägger upp lite bilder...
De här är från stora tjejens skolavslutning...

De ser ju inte särskilt glada ut mina älsklingar trots att det är skolavslutning...
image20

image21
...Fast minstingen hon ser alltid glad ut...

Kommentarer
Postat av: Rani

klart jag läser :D

Postat av: Hanna

Dem är så söta dina små tjejer :)
jag läser också vad du skriver ;)

2007-07-03 @ 10:50:52
URL: http://hannalu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback