...

Sitter vid datorn i sovrummet och njuter av lugnet som har spridit sig i huset så här vid midnatt... Det är alldeles tyst så när som på mitt klapprande på tangentbordet och det svaga surrandet från bordsfläkten... Troja o Buggy ligger utsträckta vid mina fötter och befinner sig just nu i djup sömn, valparna ligger utslagna i vardagsrummet i en stor hög och Tank och Lava är lugna och tysta i hundrummet så även dom har väl slappnat av och somnat för en stund... Tank har det tufft när tikarna löper men det verkar fungera med att ta ner honom i hundrummet innan höglöpet drar igång..

Jag har haft en bra dag idag så när som på en sak men den är så liten i det stora hela så den händelsen glömmer vi och tar nya tag...
IMorse var jag uppe vid fem och tog en mysig morgonpromenad och i eftermiddags efter jobbet red jag och Rani ut på våra hästar och det gick riktigt bra idag :o)

Jag känner dock att ögonlocken börjar tynga och jag har svårt att koncentrera mig på att skriva för att få det sammanhängande...
God Natt & Sov Gott, Ta hand om varandra

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback