Nu är det jul igen...

... Eller ja om några dagar men jag börjar så smått hitta till julstämningen även jag...
Trasig axel har jag och dras med så idag är jag hemma från hemvården eftersom det inte gör saken bättre med tunga lyft, slit och släp... Sen kommer jag komma tillbaka till jobbet som en ny människa på juldagen har jag tänkt mig.
Som vanligt kommer jag handla alla julklappar i helgen och springa runt med resten av alla människor och trängas i affärerna för att hinna klart så man kan få lite julfrid trots allt.
Jag provade att köpa alla julklappar i god tid innan jul förra året men det var inte lika kul sen när man skulle slå in en massa klappar som jag hade glömt bort att jag hade köpt och kanske framförallt vem jag hade köpt dom till...
Så trots att det blir mycket folk och dåligt med syre så tror jag att jag kommer få en mysig helg shoppandes på stan.
Ska nog ta en sväng till frissan idag och se om hon kan göra något åt mitt burr till hår så här innan jul. Sen kan det ju vara kul att vara lite snygg i håret imorgon då jag ska på anställningsintervju.



Kommentarer
Postat av: Rani

She´s alive!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback