Träning för Anna

Idag blev det träning för Ranis medryttare Anna. Hon är så klockren på att hitta alla fel och rätta till dom när jag rider så det är bara underbart roligt att rida dressyr för henne. Det blir ju en extra sporre när man gör som hon säger och Marije går så rätt hon bara kan :o) Så nu har vi bestämt att jag ska rida minst en gång i veckan för henne... Det blir något att se fram emot...

Det var lättare att rida i paddocken idag när det bara var jag och Rani därinne. Jag vet att Rani håller koll för oss båda när jag blir så där inne i ridningen att jag tappar bort allt annat som typ att hålla koll på de andra i paddocken :o) Så man inte rider på varandra...

Men jag kommer nog ha en ordentlig träningsvärk imorgon för jag har fått använda vänster sida ordentligt som jag alltid glömmer bort att jag har ;o)

Ska bli skoj sen i höst också när jag ska börja skutta för Rani igen.. Vem vet jag kanske blivit lite tuffare av all unghästridning...

Kram

/J

Kommentarer
Postat av: Sofie

Shit va duktigt du håller på med träningen. Själv har jag inte satt min fot inom det området på flera ÅR... Men skulle verkligen behöva! Keep going girl!

Postat av: Rani

Jennie! Nu är det två veckor sen du bloggade! Skärpning!

2007-08-22 @ 22:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback