Trött...

Jag är så j*la trött på skitsnack!! Vad är det med oss tjejer som gör att vi bara måste snacka ner andra hela tiden? Det spelar ingen roll i vilket sammanhang eller bland vilka människor, finns det tjejer så finns det skitsnack!
Är vi fostrade till att tävla med varandra eller formas vi av folket runtikring oss till att bete oss lika illa som resten gör?

Känns som man måste gå med hörselskydd och skygglappar för att kunna stänga skiten ute för inte mår man bra av att höra detta konstanta nerklankandet på omvärlden. Jag såg ett avsnitt av "How I met your mother" i helgen (mitt vanliga fördriva tiden på morgonen program lördagsmorgnar), där hade en av killarna gjort ett huvudskydd för att han inte skulle veta vilka som vunnit superbowl... Han såg nästan inget och han var helt dövad. Ibland önskar man att man hade en sån när snacket börjar gå runt... Om inte annat för att visa vad jag tycker om det!!

Och så undrar folk varför jag hellre umgås med djur...

Ja... om dom nu mot förmodan skulle snacka skit så skulle jag iallafall inte förstå det! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback