Vild och galen...

... Glad kan man också kalla det iofs... Den jag syftar på är min herre C som har fått busa av sig när jag longerade honom på gärdet idag... Han har ju fått stått ett tag nu när jag hade valparna för att jag kände att jag inte riktigt räckte till eller framförallt att tiden inte gjorde det.... Men nu ska han ridas igång igen....
Han busade runt och gjorde bocksprång av lycka att få komma igång igen och det är ju kul att han tar det så... Hade ju varit tråkigt om han hade blivit ledsen av att få börja jobba igen...
Hade tänkt att tömköra men hittade inte tömkörningsgjorden... Så jag får väl inhandla en ny... Vi funderar på om vi ska ta en sväng till Västerås i helgen.. De har ju båda Jula och Hööks... Då kan T bosätta sig inne på J's verktygsavdelning och jag inne på H's :-)

Ska jobba kväll ikväll och jag hoppas jag får jobba med några roliga... De flesta på jobbet är ju bara hur underbara som helst så det ska nog inte bli så svårt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback