Min hund är dum i huvudet.... ha ha eller så är det kanske jag...

Troligtvis är det väl jag men det är alltid skönt att skylla på någon annan än sig själv...  Tank är inne i en fas just nu när han testar och är ärdd för allt... Den även så kallade och välkända spökåldern hos oss GD människor... Jag vet att det går över men uuh så jobbigt det är under tiden...  Nu har ju undertecknad också kanske tagit på sig lite mycket och har för tillfället endast unghundar hemma (blir så när man ska bygga upp kenneln igen på en gång) och då blir det ju lätt att alla trotsar samtidigt... Måste dock säga att tidigare benämnd fröken Damp nu lugnat ner sig och faktiskt är den enda hunden hemma som är vettig i huvudet för tillfället... :-)  Och det är ju skönt måste jag säga...

 Idag är det även 11 september eller ja 9/11 som den går som nu förtiden... Jag kommer fortfarande ihåg när allt hände och jag hörde det på radion sittandes på jobbet... Jag trodde att det var ett skämt och jobbade på i godan ro för att senare när jag kom hem och hade satt på tvn fick se tornen rasa om och om igen.... Jag ska inte ägna detta någon mer plats här men jag sänder ändå en tanke till alla de drabbade den dagen...  Nu förtiden känns det lite som att alla katastrofer bara avlöser varandra så man orkar inte tänka på allt hela tiden för då vet jag inte hur jag skulle orka....

Ska hem till S nu efter jag hämtat äldsta dottern på dagis och ta en kopp kaffe antar jag  Det ska bli trevligt det är inte ofta vi hinner umgås nuförtiden... man får passa på medans man har lite extra tid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback