Jag hatar försäljare!!!

Finns det någon anledning att vara otrevlig mot någon bara för att den personen inte vill köpa ens produkt??!! Om någon inte vill köpa valp av mig så blir jag ju inte förbannad och slänger luren i örat på dom alternativt slänger igen dörren mitt framför näsan på dom. Visst kan jag tycka det är lite tråkigt att de inte fastnat för mina "produkter" om man nu ska hårddra det och uttrycka sig så men å andra sidan så måste jag ju respektera deras val och önska dom lycka till i det fortsatta letandet...
Nu kanske man inte ska jämföra att sälja valpar med telefonförsäljare men jag blir ändå så frustrerad när jag blir utsatt för dom. Vilket som ni vet tyvärr kan hända ganska ofta att man blir...

Idag försökte en försäljare lura mig att köpa en produkt genom att prata så fort att jag inte skulle höra att den kostade något och när jag då sa att jag hörde att det kostade trots att han försäkrat mig flera gånger att den inte skulle göra det och att jag inte ville ha något hemskickat som jag var tvungen att betala för så blev han förbannad.... sa något otrevligt i luren och slängde den sen i örat på mig... *fnys* Tråkigt att jag inte blev ytterligare en idiot i hans statistik men lika glad är jag för det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback