En röst i natten...

... Eller iallafall lite klappeti klapp när fingrarna spelar över tangentbordet... Sitter och grejar lite med hemsidan eftersom jag glömt bort att uppdatera den ett tag nu... Kunde ju vara på tiden... Har ändrat/uppdaterat fyra av sidorna men nu får det vara nog med den för kvällen...

Har haft en ganska bra dag med flyt idag... Red ut med A och F i nån timma och vi hade riktigt trevligt.. Hästarna var pigga och glada och ville mest springa på hela tiden.. Något som jag kan säga att jag inte var så sugen på iofs när det började mörkna... Så fick de bada av sig lite i grusgropen också.. och döm av min förvåning när C tillslut också gick med på att bada!!! Han tyckte tom att det var kul.. Stod och skrapade med hoven och skvätte vatten på matte *fniss* Ja ja trevligt var det i allafall...
Får se om gärdet torkat upp imorgon annars blir det nog ytterligare en uteritt...

Kommentarer
Postat av: Neta

så mysigt med att ha en häst!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback