En stulen lista

Hittade en jullista hos Miggs som jag snodde för att göra till min egen... .

Julfavoriter
Favoritjulsång: 
Favoritjulprogram: Kalle Ankas jul så klart!!! Fast i år kommer jag tyvärr inte kunna se den...
Favoritjulfilm: Ja du i år lär det ju bli Narnia då den går på Disney på juldagen...
Favoritjuldoft: Glögg, kanel, apelsin, julgran,julmat
Favoritsak att göra under julen: Tända ljus, äta mat och umgås...

Jultraditioner
Vilka färger dekorerar du din julgran i? Röda kulor, glitter och ljus och självklart stjärnan i toppen!!!
Vad äter du till julmiddag? Det mesta brukar det bli men i år får kolhydraterna lysa med frånvaron på min tallrik...
Går du till kyrkan på julafton? Nope
Vad gör du under högtiden? Är med familjen... Och i år blir det en del jobb :o((
När sätter ni upp julgranen?Vi tar in den och klär den kvällen innan julafton....
Brukar du dekorera fönstren eller självaste huset med ljusslingor? Ja barnens fönster...

Detta år
Kommer du fira med familjen? Mamma, mormor, sambo och barn så klart...
Kommer du gå till kyrkan? Nej
Kommer du baka?Ja ska försöka mig på att lyckas med pepparkakorna i år ;o)
Kommer du ge bort julklappar och julkort? Mmm får se om julkorten kommer iväg i år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback