Midsommar ~ Är den redan över??

... Jahapp så är klockan 00.19 och det är en ny dag... Vet inte om det ändras med åldern eller bara med sysselsättningen men det känns som att midsommarafton tappar sin mystik och spänning mer och mer för varje år som går... Kanske är det jag som tappar mystiken och spänningen och inte dagen.. ja ja...

Visserligen så har jag inte sovit ordentligt på två dagar eftersom valparna såg dagens ljus för första gången igår... Kan ju ha ngt med saken att göra iofs... Får se om det är samma visa nästa år eller om det bara var en tillfällighet.. Vi har iallfall haft en riktigt mysig dag och det är jag jätteglad för... Vi har ätit gott men framförallt så har vi haft det bra :o)

Käre sambon har tom gjort en egen midsommarstång med barnen och jag måste säga att de lyckades riktigt bra!! :o)


Och sen fick vi ju hemmalagad jordgubbstårta av mormor och den gick inte av för hackor alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback