Nu börjar hösten närma sig

Den här lagom trötta myskänslan börjar inträda och oftast när det gäller mig innebär det att hösten börjar närma sig... Jag tycker om hösten... Jag älskar färgerna som är på hösten allt rött, oranget och gult som blandas i en härlig kompott runt omkring oss... Hösten är också en tid när man kan gå ner i varv och bara mysa i soffan över en kopp te...
Personligen så ska jag ta tag i alla projekt inomhus nu under hösten när vi inte kan göra så mycket mer utomhus.. Slå upp väggen i sovrummet och måla om lite här och var... Göra iordning det ena rummet på övervåningen som just nu bara ser ut som en förvaringsplats... Där ska barnen få sin alldeles egen myshörna har jag tänkt det... Med massor av murriga färger, kuddar och andra mjuka material som de kan kasta sig och busa i :o)
Frågan är ju vilket projekt man ska börja med... Blir nog trots allt kanske sovrumsväggen först så vi kan få lite privatliv istället för två vita skynken som hänger mellan vardagsrummet och sovrummet just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback