Dunderförkylning på gång...

Somnade efter Bolibompa igår i soffan med Moa hos mig och sen sov jag tills Thomas sa att det var dags att krypa till kojs... Jag var helt färdig... Det brukar vara så när jag är på väg att bli sjuk och som sagt förkylningen kom som ett brev på posten imorse...
Trots det så drog jag mig iväg till arbetet i morse och ska vidare till nästa arbete i em... Har vare sig tid eller råd att vara sjuk har alldeles för mycket på G för tillfället för att kunna stanna hemma och vårda mig själv och bota förkylningen.. Så den får la allt hänga med ett tag till om den inte ger upp och ger med sig själmant...

Mina goa kamrater ska ut imorgon och jag kan inte säga att jag inte vill med dom... Men men det får bli en annan gång... Det ska bli skönt att bara vara hemma med och ta det lugnt för en gångs skull.. Känner jag mig själv rätt dock så kommer jag vara som en klubbad säl även imorgon kväll när jag sätter mig i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback